Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Trustbuddy.com - Nytt sätt att låna?

Trevlig läsning

Hej alla Låneforumare!

Som alltid är det väldigt roligt att följa tråden och det är fantastiskt kul att se att ni uppskattar vår tjänst!

I dagsläget kan jag inte se att ni har några speciella frågor som inte de andra medlemmarna kan svara på vilket är bra. Skulle det dyka upp några frågor så finns vi här för att besvara dem.

Jag skulle dock vilja veta vilket forum som du, Brullen, refererar till där TrustBuddy blir totalsågat. Anledningen till att jag vill veta är för att se om det finns åsikter där som kan utveckla vår tjänst till det bättre för er medlemmar och även besvara frågetecken som kan ha uppstått.

Som vanligt vill jag önska er alla en trevlig vecka och fortsätt gärna ställa frågor och ifrågasätta TrustBuddy!

Mvh
TrustBuddy Support

återbetalning lån trustbuddy

hej,

jag har lånat från er och tycker att ni är super bra, men jag vill bli av med mina lån kan man få abbetalnings plan hos er och i så fall hur. Jag har förlängt min 2 lån hos er varje månad och undrar hur kan man göra för att
få avbetalnings plan.
Alex2

re: återbetalning lån trustbuddy

Hej Alex.

Du kan lägga upp en avbetalningsplan hos oss. Enklast är om du mailar eller ringer till kundtjänsten så kommer du få mer information om hur avbetalningen kommer se ut.

Mvh
TrustBuddy Support

Ni på Trustbuddy är helt klart bäst! Men ni borde ha max 10.000kr jämt och inte bara ibland! Iaf till era stamkunder som sköter sina återbetalningar. Många på er Facebooksida vill ju till och med ha upp till 50.000kr och gratis i 14 dagar! :)

och vem kan betala tillbaka 50000kr på 14 dar?? Har man såå gott om pengar håller man väl inte på med sms-lån, eller??

hehe, du har en poäng...men kan vara bra att iaf ha en möjlighet att få tag på upp till 50 papp snabbt i vissa lägen sen har man 14 dagar på sej att se om man kan betala tillbaka allt eller en del av det sen är det väl itne tänkt att ett lån på 50 papp ska betalas tillbaka på 30 dagar...då pratar vi förhoppningsvis om typ 6mån-5år återbetalningstid kanske, ingen UC, inga skuldbrev som skickas med posten fram och tillbaka och bra villkor jämfört med andra...vilka det nu är som inte tar UC förutom tvillingarna Thorn och Leasy som ej går att lita på...

fråga

Hej, jag lånar ut pengar genom Trustbuddy och är nöjd med det så långt, även om det verkar som att dom kommer med halvsanningar ibland. Därför vill jag gärna fråga er som har lånat av dem om deras avgifter: de påstår hårdnackat att deras lån är helt gratis om man betalar tillbaka inom 14 dagar. Men jag har också hört att man måste betala 30 kr för ett betal-sms för att söka om ett lån - då är det ju inte gratis, eftersom det kostar 30 kr. Hur är det egentligen? Är det betal-sms för att söka om lån? Varje gång? Bara första gången?

Varför får jag upp denna text när jag ska ansöka?

Internt fel. Kontrollera beskrivningen - API: National identification number already exist.

EDIT: Jag hade redan ett konto där sen tidiagare och behövde logga in och göra en underskrift med E-leg.

Men fan vilken sida, provade låna på 5000, fick svar inom 10 min att det blev beviljat. Helt underbar sida.

Senast ändrad:
...

För att du är en gammal kund hos loanlad, maila kundtjänst så fixar det till det...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp