Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

"trolla"" bort underskott?

10% underskott på din årslön är inte sååö farligt.

Blir det 10 %? Trodde det var en ganska stor anledning att mitt betyg är så dåligt men då är de nog krediten på komplettbank och förfrågningarna (8 st) som gör betyget så dåligt.
Bättre att betala av så mkt jag kan av krediten istället för fixa underskottet tkr du?

Blir det 10 %? Trodde det var en ganska stor anledning att mitt betyg är så dåligt men då är de nog krediten på komplettbank och förfrågningarna (8 st) som gör betyget så dåligt.
Bättre att betala av så mkt jag kan av krediten istället för fixa underskottet tkr du?

Naturligtvis, tror underskottet påverkar otroligt marginellt. Du måste ner under 4-5 FF och helst nollade kreditkort1

Naturligtvis, tror underskottet påverkar otroligt marginellt. Du måste ner under 4-5 FF och helst nollade kreditkort1

okej då förstår jag!
Kommer ha 5 förfrågningar i mars och mitt Nordea-kort är betalt och avslutat, dock är det ju lånet på komplettbank på 150k som ligger som kredit på uc, men betalar jag in mkt av återbäringen på det så kanske de blir hyfsat bra ändå

Någon som skulle vilja hjälpa mig om hur man ändrar underskott nu för 2018? Verkar inte längre gå att ändra på skatteverket?

Tog bort ränteutgifter som jag vill lägga tillbaka

Det är väl försent? Vi är inne i 2020, elelr?

Ja, men man har 5 år på sig att ändra underskott. Så tiden är det inga problem med, frågan är hur man gör, rent praktiskt?

Ja, men man har 5 år på sig att ändra underskott. Så tiden är det inga problem med, frågan är hur man gör, rent praktiskt?
Fick detta svar förra året:

Det gör du genom att skriva ett brev till det skattekontor som fattat beslutet. Begäran om omprövning ska ha kommit in före utgången av sjätte året efter inkomståret. Glöm inte att underteckna din begäran om omprövning.

Använd gärna Skatteverkets blankett för omprövning. Av blanketten framgår vilka uppgifter som ska finnas med i en begäran om omprövning.

Blankett för omprövning (SKV 6891)

Kan man ändra 2 gånger? Alltså om man godkänner deklarationen o får tillbaka sin skatt. Sen ansöker man om omprövning och nollar underskottet kan man efter det är gjort lägga tillbaka ränteutgifterna?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp