- Meddelanden
- 98
- Mottagna reaktioner
- 89
- Poäng
- 227
Trodde jag hade börjat få koll på min ekonomi senaste månaderna. Men nu går de nedför igen.. spelade bort en hundralapp igår.. och idag Köpte jag nya däck för 3000. Tänkte vänta till nästa månad för då har jag 4000 över men nu är de gjort. Så nu sitter jag här med ångest och letar lån på 3000 som skulle gått till mat och någon räkning egentligen.
Är inte så insatt i lån har lånat hos vivus några gånger för några år sen men såg nu att de finns många andra man bör välja istället. Tips?
tänkte evt höja ett befintligt lån hos santander men såg att man måste låna minst 5000 då och jag är inte sugen på att låna mer än jag behöver
läste lite på credway, stämmer de verkligen? Om jag lånar 3000 behöver jag ”bara” betala tillbaka 3065 månaden efter? Måste ha missuppfattat eller?
Är inte så insatt i lån har lånat hos vivus några gånger för några år sen men såg nu att de finns många andra man bör välja istället. Tips?
tänkte evt höja ett befintligt lån hos santander men såg att man måste låna minst 5000 då och jag är inte sugen på att låna mer än jag behöver
läste lite på credway, stämmer de verkligen? Om jag lånar 3000 behöver jag ”bara” betala tillbaka 3065 månaden efter? Måste ha missuppfattat eller?
?! Pengar som skulle gå till mat dessutom.... Men gjort ärt gjort.