- Meddelanden
- 554
- Mottagna reaktioner
- 425
- Poäng
- 527
Tror inte det finns möjlighet att byta arbetsuppgifter. Jag trivs inte för jobbar alltid på resande fot och är aldrig hemma så livet försvinner liksom. Sedan känner jag att det blir mer och mer stress och ohållbart för är mycket krav som blir typ omöjligt att leva upp till efter nuvarande förutsättningar. Utvecklas inget heller för gjort samma sak i snart 5 år och önskat att få olika utbildningar osv men händer inget.Jag trivs jätte bra. Varit på mitt företag i 11 år, i höst.
Jag har dock varit utbränd pga jobbet en gång (runt 2015) och för mig hjälpte det att byta tjänst och arbetsuppgifter men det kanske inte är en möjlighet för dig?
Vet du inte redan, hade jag börjat med varför du är olyckligt/otrivs på jobbet. Har ni möjlighet till en arbetsterapeut/psykolog att surra med?
Varför skulle ett nytt jobb vara uteslutet pga skulder? Den enda gången jag blivit nekad jobb pga mina gamla anmärkningar har varit jobb på bank, däremot har det varit svårt att få kreditkort på jobbet (Eurocard) eftersom man är betalningsansvarig och inte företaget men det har löst sig ändå när det varit tjänsteresor genom åren.
Det jag menar med lönen är att jag inte kan gå ner i månadslön för att få det går runt. Har mycket skulder och måste ha råd att betala mina räkningar och kunna leva hyfsat sunt och inte gå back varje månad.