Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tredje samlingslånet

Om man ska sätta det i paritet så hade det motsvarat att jag hade Blancolån på 2.700.000 och sökte ytterligare pengar. Det kan nog sätta käppar i hjulet.

Jo, det var dock inte tänkt att ta nya lån utan samla de befintliga 3 jag har kvar. Tänkte mest att det skulle gå pga att UC'n var ända nere på 0,7.

Förstår vad du menar. Men banker måste ju se att du redan är brutalt överbelånad, du kommer ju vara lika överbelånad även om du samlar ihop dina lån. 680k i blancolån är en tung börda på en lön på endast 20000 brutto i månaden, de inser väl att du får det extremt tufft vid ev sjukdom eller arbetslöshet. Gör vad du kan för att öka årsinkomsten till 300k+ så ökar du nog dina chanser till ett samlingslån.

Jo, det var dock inte tänkt att ta nya lån utan samla de befintliga 3 jag har kvar. Tänkte mest att det skulle gå pga att UC'n var ända nere på 0,7.

Meddela gärna sen när du får UCn skickad till kivra vilket kreditbetyg du fick hos dom långivare som har tittat på din ansökan.

Om man ska sätta det i paritet så hade det motsvarat att jag hade Blancolån på 2.700.000 och sökte ytterligare pengar. Det kan nog sätta käppar i hjulet.

Har du läst om någon här på forumet som har haft närmare 2m och som inte har hamnat hos kronofogden? Har inte läst allt på det här forumet men har för mig att jag har sett 1.4m

Jag hade nog lite mer än så, men utav det utgörde privata skulder hälften.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp