Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tredje gången jag trillar dit...

Jag har inte gjort en förfrågan på UC på över 2 år, men har inte råd att betala minUC just nu(ja så illa är det just nu) så jag vet faktiskt inte kreditbetyget. Inkomsten är strax under 400.000:- innan skatt/år.

2 st anmärkningar som försvinner om ganska exakt 1 år.

Tack för alla svar och kloka ord.
Jag har nu berättat för min flickvän och mina föräldrar. Naturligtvis blev dom djupt besvikna på mig, vilket jag förstår till 100%.
Jag ska nu ta tag i detta på riktigt med behandling, prata med min arbetsgivare om situationen och verkligen rannsaka mig själv som ni också skriver.
Det var ytterst tveksamt om dom ens kunde hjälpa ekonomiskt mig den här gången, vilket jag nästan räknat med.
Hur som var dom stöttande och var tydliga med att saker löser sig tillslut på ett eller annat sätt, vilket dom har rätt i.
Skönt att ha berättat, men man säger sig så fruktansvärt liten som människa just nu efter att ha svikit sina absolut närmaste ännu en gång..
Din arbetsgivare är skyldig att hjälpa dig med behandling för ditt missbruk och bekosta det.
Starkt gjort, önskar dig verkligen lycka till.

Tack för alla svar och kloka ord.
Jag har nu berättat för min flickvän och mina föräldrar. Naturligtvis blev dom djupt besvikna på mig, vilket jag förstår till 100%.
Jag ska nu ta tag i detta på riktigt med behandling, prata med min arbetsgivare om situationen och verkligen rannsaka mig själv som ni också skriver.
Det var ytterst tveksamt om dom ens kunde hjälpa ekonomiskt mig den här gången, vilket jag nästan räknat med.
Hur som var dom stöttande och var tydliga med att saker löser sig tillslut på ett eller annat sätt, vilket dom har rätt i.
Skönt att ha berättat, men man säger sig så fruktansvärt liten som människa just nu efter att ha svikit sina absolut närmaste ännu en gång..
Bra jobbat!
För övrigt kan din ladda ner appen kreddy där kan du se ditt betyg for Free

Din arbetsgivare är skyldig att hjälpa dig med behandling för ditt missbruk och bekosta det.
Starkt gjort, önskar dig verkligen lycka till.

Tack så mycket, arbetsgivaren var mycket medgörlig och var fullt förstående för situationen då hon levt med missbrukare tidigare, vilket jag är tacksam över.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp