- Meddelanden
- 170
- Mottagna reaktioner
- 134
- Poäng
- 317
Visst stämmer det :-(Stämmer det verkligen 25%? Tror inte ens Nystartfinans är så dåliga. Har du 40 000 i månaden med inkomstförsäkring(akassa)? Hur ser din inkomst ut? Eftersom du säger du är arbetslös. Något nytt jobb på G?
Äger du något? Bilar?
Kring det spelmissbruk så tycker jag du ska gå på möten i närmsta spelmissbrukar förening eller via en psykolog, är bra att ha någon att prata med som inte är nära dig. Du behöver ju dock berätta för din sambo och far eftersom dom kommer bli direkt berörda inom kort.
400 000kr i 15 år á 8000kr i månaden.
Mailade dem och bad om en lösning, det finns ingen lösning säger dem, de ändrar inga nytecknade låneavtal.
Jag har sålt bilen (spelade bort pengarna jag fick), blev uppsagd i augusti, a-kassa är 5000kr i veckan. Betalar ingen skatt.
Jag går hos psykolog men för henne har jag sagt att jag inte spelar längre, vilket jag måste berätta nu då för så här kan det inte fortsätta

Går på antideppresiv medicin, inte fått min ADHDmedicinering ännu. Det är tidigt i graviditeten ännu så inget är ju säkert ännu men i mars kommer barnet och jag vet inte hur jag ska få ordning på allt innan dess. Det kommer inte hända. Tjejen får väl missfall om jag berättar att alla pengar hon tror hon investerat i vår framtid är borta.