Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Trasig bil och skuldsanering

Jag hade ringt KFM och frågat. De gånger jag har gjort det har jag faktiskt fått bra hjälp av trevliga handläggare. Bara förklara situationen och att du verkligen vill sköta dig men behöver bilen för att klara av jobbet. Kanske kan du inkomma med kvittot och få beloppet på kronan som det kostade.

Dessutom finns ju bilverkstäder som är mänskliga. Pratar du snällt med dem kanske du kan få dela upp betalningen på 2-3 månader.

Lycka till!

Jag hade ringt KFM och frågat. De gånger jag har gjort det har jag faktiskt fått bra hjälp av trevliga handläggare. Bara förklara situationen och att du verkligen vill sköta dig men behöver bilen för att klara av jobbet. Kanske kan du inkomma med kvittot och få beloppet på kronan som det kostade.

Dessutom finns ju bilverkstäder som är mänskliga. Pratar du snällt med dem kanske du kan få dela upp betalningen på 2-3 månader.

Lycka till!

Det enda ett samtal kan landa med är det tog lite tid och att hon får begära omprövning skriftligt och få det prövat så, det finns inte någon möjlighet överhuvud taget med anstånd i skuldsanering

Småverkstäder som inte vet vad en kreditupplysning är kan säkert lösa det på det viset, har man tur och bra kontakt med någon så är det enkel lösning

Lycka till!
Man får ingen summa under skuldsanering. Man har sin betalplan. Oförutsedda utgifter får man lösa med buffert och sitt förbehåll.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp