Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tragiskt liv

Tack för att ni bryr er. Värmer denna trasiga själ. Å ena sidanvill jag vila från detta i helgen men å andra sidan måste jag lägga upp en plan. Det orkar jag inte i veckorna. Jobbet tar allt jag har. Dels för det är krävande och kräver extrem fokus men också för att jag är sliten och sjuk.
Klart vi bryr oss om dig! ❤
Funkar de om du lägger upp helgen på så vis att idag vilar du, tar ett glas vin. Imorgon tar du dagen som den kommer. Umgås med nära o köra. Söndag em kan du planera lite. Kroppen måste få återhämta sig för att orka. Lätt och säga, jag vet. Ja lider med dig! Hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig och du kan få några fina dagar.

Har ingen att o låna av..Jag gick o pantade lite burkar. ..och tror ni inte att jag tappade bort pant kvittot. ..letade en timma efter den..ännu mer tragisk o leta efter ett kvitto på 7 kr...nu vill ja bara sjunka ner o dö

Klart vi bryr oss om dig! ❤
Funkar de om du lägger upp helgen på så vis att idag vilar du, tar ett glas vin. Imorgon tar du dagen som den kommer. Umgås med nära o köra. Söndag em kan du planera lite. Kroppen måste få återhämta sig för att orka. Lätt och säga, jag vet. Ja lider med dig! Hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig och du kan få några fina dagar.
Försöker, tack för bra tips när hjärnan snörat ihop sig, har dessutom feber så är extra vimsig. Gjorde till och med fel på jobbet i veckan. Gör aldrig fel normalt. Så nu blir jag orolig på riktigt. I det här jobbet får man inte göra fel.

Du har inte ett smycke du kan sälja till guldaffären? Det gjorde jag när jag var i liknande situation som dig. JAg gillar inte guld så därför hade jag bara en enda ring jag fått av min mamma när jag tog studenten. Hade så enorma skuldkänslor då jag tänkt ge ringen vidare till ngn av mina döttrar men vi hade inte heller mat så det fick bli så. Grät en stund efteråt. Idag ångrar jag så att jag gjorde det men jag påminner mig också om hur j....a desperat situationen var. Det värsta var att jag inte hade sparat beviset på att ringen var gjord av 18 karats guld (trodde väl aldrig ALDRIG att jag en dag skulle behöva sälja den) och guldsmeden sa att den var 16 karat så jag fick ca 380 kr för den!

Jag är helt säker på att du har några saker du kan sälja... om inte smycken så små krafs går alltid att sälja på Fb... det som är skräp för dig vill ngn annan ha, tro mig!!! Böcker för 10 kr, glas, verktyg, sängöverkast och duschdraperier... på Fb kan man sälja allt till rätt pris.

Du har inte ett smycke du kan sälja till guldaffären? Det gjorde jag när jag var i liknande situation som dig. JAg gillar inte guld så därför hade jag bara en enda ring jag fått av min mamma när jag tog studenten. Hade så enorma skuldkänslor då jag tänkt ge ringen vidare till ngn av mina döttrar men vi hade inte heller mat så det fick bli så. Grät en stund efteråt. Idag ångrar jag så att jag gjorde det men jag påminner mig också om hur j....a desperat situationen var. Det värsta var att jag inte hade sparat beviset på att ringen var gjord av 18 karats guld (trodde väl aldrig ALDRIG att jag en dag skulle behöva sälja den) och guldsmeden sa att den var 16 karat så jag fick ca 380 kr för den!

Jag är helt säker på att du har några saker du kan sälja... om inte smycken så små krafs går alltid att sälja på Fb... det som är skräp för dig vill ngn annan ha, tro mig!!! Böcker för 10 kr, glas, verktyg, sängöverkast och duschdraperier... på Fb kan man sälja allt till rätt pris.
Äger inget guld, annars hade jag sålt det länge sen. Eftersom jag haft det illa ställt länge så äger jag inget mer än det jag behöver. Det finns ingen överflöd, inte ens böcker. Sånt har jag gjort mig av med i samband med flytt och skänkt till kyrkan.
Riktig hemsk känsla att vara så barskrapad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp