Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Trött, men får inte tappa sugen.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ca5tio" data-source="post: 41211" data-attributes="member: 1110"><p>Som jag har förstått det vill varken du tröttmössa eller du tigerkatten007 "ge upp" dvs släppa till KFM och det kan jag förstå. Den krassa verkligheten då är bara att bita ihop och kämpa på att ta nya lån eller krediter gör bara saken värre om ni inte kan få ett samlingslån hos någon, av av vad jag läst hos er är inte det möjligt. Jag känner verkligen med er båda och vet själv hur det känns att befinna er där ni är och inte veta hur man kommer vidare. Att andra saker inträffar som inte har med lån att göra saker som går sönder och annat på det privata planet gör ju inte saken bättre och det krävs så lite för att man ska bryta ihop och tycka att allt är nattsvart. Men jag hoppas verkligen att det vänder för er båda och att ni orkar se framåt, så hitta den där kämpa känslan ni har som ni tror ni har tappat, hur ni ska lösa allt vet jag tyvärr inte men ni ska veta att ni finns i mina tankar trots att jag bara "känner er" här i forumet. Läser alla era inlägg och känner med er och det enda som ni kan göra om ni bryter ihop är att bita ihop och kämpa på det finns inget annat alternativ i nuläget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ca5tio, post: 41211, member: 1110"] Som jag har förstått det vill varken du tröttmössa eller du tigerkatten007 "ge upp" dvs släppa till KFM och det kan jag förstå. Den krassa verkligheten då är bara att bita ihop och kämpa på att ta nya lån eller krediter gör bara saken värre om ni inte kan få ett samlingslån hos någon, av av vad jag läst hos er är inte det möjligt. Jag känner verkligen med er båda och vet själv hur det känns att befinna er där ni är och inte veta hur man kommer vidare. Att andra saker inträffar som inte har med lån att göra saker som går sönder och annat på det privata planet gör ju inte saken bättre och det krävs så lite för att man ska bryta ihop och tycka att allt är nattsvart. Men jag hoppas verkligen att det vänder för er båda och att ni orkar se framåt, så hitta den där kämpa känslan ni har som ni tror ni har tappat, hur ni ska lösa allt vet jag tyvärr inte men ni ska veta att ni finns i mina tankar trots att jag bara "känner er" här i forumet. Läser alla era inlägg och känner med er och det enda som ni kan göra om ni bryter ihop är att bita ihop och kämpa på det finns inget annat alternativ i nuläget. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Trött, men får inte tappa sugen.
Topp