Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Trött man blir ibland (Everydayplus).

Hej! Måste bara avreagera mig lite. I februari går mitt ärende hos Everydayplus till inkasso trots att det inte skulle göra det efter att jag betalat in si och så. Jag tänker att det är ändå lika bra så att man blir av med skiten och lyckas få en ok avbetalningsplan hos Svea som slutbetalas i Juni.

Givetvis tror man att allt är frid och fröjd då jag i slutet av Juli loggar in på mitt konto och ser att krediten fortfarande står som utnyttjad. Tänker att det är någon spärr de har lagt in men mailar och kollar. De säger att jag inte är spärrad och att jag kan plocka ut 4600 , vilket jag gör desperat som man är. Kollar kontot några dagar senare och ser att jag har en total skuld på 18500, då drar cirkusen igång när jag ringer och ber dem uppdatera mitt konto.

Efter en vecka räknar de ut att jag har en skuld på ca 9000 och idag ringer en snubbe o säger att skulden är 18000. Idioten påstår även att de skickat faktura varje månad när jag inte sett skymten av någon faktura sedan det gick till inkasso? När jag frågar om han påstår att jag ljuger så säger han att det påstår jag inte, men vad påstår du då när du säger att ni skickat fakturor undrar jag. Underförstått måste du ju mena att jag ljuger.

Har mailat o bett om kopior på hur de räknat samt kopior på de påstådda fakturorna, samt bett dem skicka direkt till fogden om de inte tänker ändra sig så jag kan bestrida.

Lite rörigt o hänga med kanske men var skönt o skriva av sig lite.

Med vänlig hälsning Nisse

Oavsett så låter det som en tråkig soppa, håller tummarna att det löser sig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp