Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråkigt.

Man stänger ner trådar det blir lite action i.:cool:

Och då hjälper det knappast med en ny tråd!

Om en person startar en tråd och andra personer börjar "tjafsa" i den tråden, så kan jag tycka att den tråden inte borde bli låst.

Om en person startar en tråd och andra personer börjar "tjafsa" i den tråden, så kan jag tycka att den tråden inte borde bli låst.
Alt är att rensa i tråden men i det här fallet hade det varit en hel del att rensa.

Och tveksamt att en ny tråd om en stängd tråd kan leda nånvart eller tillföra något.

Låser upp denna tråd, men flyttar till om forumet. Det är ok att komma med feedback.

@onetwo antar du menar denna tråd https://www.lånforum.se/threads/nordea-spärrat-mitt-bankid-på-alla-svenska-banker.22059/page-23 ?

Tråden fick hänglås då den gick off-topic rejält.

Det är ok att ha diskussioner med "action" i, men man får hålla sig till ämnet både för tråden och själva diskussionen. Ofta glider det över mer mot diskussioner kring person vilken i förlängningen blir personangrepp... Och det är inte ok.

Generellt sett brukar inte det hända. Skicka gärna ett PM om du har något exempel

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp