Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråkig men nu är jag här igen. Nu är det kört.

En akut lösning kanske skulle vara att sälja bilen? Om du kan åka buss/tåg? Då får du loss pengar iaf. Har du ändå inte råd med försäkringen lär dina skulder öka snabbt ändå. Tak över huvudet är viktigare än allt.

Jag vet inte, du får fråga dom helt enkelt som sagt.
Jag sitter inte på några svar, men du behöver kontakta snarast (alltså idag).
Möjligtvis att dom går med på att du betalar in båda vid julilönen.
Men i bästa fall får du en lite längre avbetalningsplan.
Mycket har att göra med hyresvärdens interna avtal, regler och villkor.
Nu har du väl inte varit sen pga du är ny hos hyresvärden som jag förstod det som?
Vilket man kan se på två sätt, antingen kan man se det som att det är oerhört illa att det första som sker är att du inte grejar att betala in en hyra i tid, alternativt att dom har någon slags förståelse pga det är första gång

En akut lösning kanske skulle vara att sälja bilen? Om du kan åka buss/tåg? Då får du loss pengar iaf. Har du ändå inte råd med försäkringen lär dina skulder öka snabbt ändå. Tak över huvudet är viktigare än allt.
Behöver egentligen bilen till jobbet, men tänkte också på att pantlåna bilen i en månad. Får säkert åka med kollega till jobbet på en kortare tid. Ingen buss. 44km fram o tillbaka.

Utifrån informationen du angivit här så har du ett likviditetsproblem orsakat av spel, och inte ett låneproblem - även om det säkert känns som ett problem att inte få lån just nu.

Först ringer du till alla du är skyldig pengar och ber om uppskjuten betalning, avbetalningsplan, osv. Du behöver inte nämna spel. Se vad som är möjligt.

Sen gör du en kalkyl över hur mycket pengar du har som kommer in och när i en kolumn, och i den andra vad du har i utgifter och när de ska betalas. Hyresskuld och mat måste betalas först.

Sen om det inte går ihop så försöker du sälja saker. Mobil, kläder, elektronik, TV och laptop, osv.

I och med att du har ett jobb och skuldbelastningen är liten till belopp så tror jag det här kommer gå bra för dig, om du aldrig spelar igen.

Om du klarade 900K så kommer du lätt att fixa detta också.
Sätt dig ner, andas ut och kom på en lösning, precis som du gjorde sist.
Att snacka med dem du är skyldig är alltid det bästa valet, dem flesta brukar ha enkla lösningar då du säkerligen inte är den första som dem stöter på detta med.
Håll ut och kämpa, detta löser du!

Om du klarade 900K så kommer du lätt att fixa detta också.
Sätt dig ner, andas ut och kom på en lösning, precis som du gjorde sist.
Att snacka med dem du är skyldig är alltid det bästa valet, dem flesta brukar ha enkla lösningar då du säkerligen inte är den första som dem stöter på detta med.
Håll ut och kämpa, detta löser du!
Okej pratat med alla jag är skyldig, de kan väntar. Problemet är väl 2st hyrorna. Det är väl det.

Har skrivit till hyresvärden om avbetalningsplan på hyrorna. Får se vad dem säger.

Vad är värdet på bilen, är det värt att sälja och köpa en billigare för att få ihop till hyran?

Vad är värdet på bilen, är det värt att sälja och köpa en billigare för att få ihop till hyran?
Håller på kolla pantlån, bilen värt 33-53k, får låna ca 27k. 3 mån att betala tillbaka. Går att förlänga tiden också.

Kan säkert åka med kollega till jobbet på kortare tid.

Bara de att man inte ser vad ränta är och alla avgifter man måste betala. Ska kolla lite mer.

Okej pratat med alla jag är skyldig, de kan väntar. Problemet är väl 2st hyrorna. Det är väl det.

Har skrivit till hyresvärden om avbetalningsplan på hyrorna. Får se vad dem säger.
Dem kommer garanterat komma fram med lösning. Sakta men säkert kommer du lösa detta, bara ta det lugnt och planera.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp