Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om privatlån hos Santander

En fundering,
Ansökte om lån på Advisa och blev beviljad 125 tusen hos Santander.
Fick avtal per e-post som jag signerade med bank id. Fick sedan ett Mail att lånet betalas ut inom 1-3 dagar.

Är det klart nu för min del? Kan man räkna med att det utbetalas?

Inom 1-3 dagar.

Hej. Jag undrar en sak. Är det någon som har varit med om att Santander skickar fakturan till Kivra och sedan plötsligt med pappersfaktura. Har nämligen i över ett år fått faktura till Kivra. Plötsligt förra månaden kommer den hem med posten. Jag har inte avlutat kivra. Santander säger att jag ska ta det med Kivra, Kivra hänvisar till Santander. Undrar bara om någon har varit med om samma.

Hej. Jag undrar en sak. Är det någon som har varit med om att Santander skickar fakturan till Kivra och sedan plötsligt med pappersfaktura. Har nämligen i över ett år fått faktura till Kivra. Plötsligt förra månaden kommer den hem med posten. Jag har inte avlutat kivra. Santander säger att jag ska ta det med Kivra, Kivra hänvisar till Santander. Undrar bara om någon har varit med om samma.

Sker allt i övrigt med Santander digitalt?
Eller skickas något annat hem i brevlådan?

Villkoren för lån skickas med post, stort kuvert

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp