Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om privatlån hos Santander

Har ett billån hos dom.
De tog en sedvanlig kreditupplysning via UC (1 år sen)

Ni som har anlitat Santander,
Efter hur lång tid fick ni en räntesänkning hos dom?

Ni som har anlitat Santander,
Efter hur lång tid fick ni en räntesänkning hos dom?
Jag hade lån på 150,000kr hos santander och blev aldrig erbjuden en sänkning även fast jag var i tid varje månad med mina betalningar, dagen då jag ringde in för att lösa lånet ville de erbjuda mig en räntesänkning dock.
Hört att santander erbjuder räntesänkningar rätt ofta när man vill lösa deras lån

Jag hade lån på 150,000kr hos santander och blev aldrig erbjuden en sänkning även fast jag var i tid varje månad med mina betalningar, dagen då jag ringde in för att lösa lånet ville de erbjuda mig en räntesänkning dock.
Hört att santander erbjuder räntesänkningar rätt ofta när man vill lösa deras lån

Då borde man kunna fejka det låt oss säga efter ett år ?

Typ ringa in och fråga vad slutsumman skulle vara om man löser lånet x datum samma månad.

:D

Hur stor sänkning fick du på räntan Brokoly?

Haft där. Aldrig erbjudits något

Då borde man kunna fejka det låt oss säga efter ett år ?

Typ ringa in och fråga vad slutsumman skulle vara om man löser lånet x datum samma månad.

:D

Tror inte du behöver vänta mer än sex månader.

Såhär på rak arm vet att jag Ica Banken kräver in uppgifter som styrker att man ska ha blivit erbjuden lägre ränta innan de gör något. Flera banker, bland annat Santander, behöver inte bevis.

Fick sänkt ränta efter 2,5 år, men då hade jag inte aktivt försökt göra något. Sänkt från 11, 9 till 5, 8. De ville gärna låna ut mer och då så jag att deras ränta var för hög. Och vips kom trollstaven i gungning.

Hände mig också. När jag ville betala in allt så erbjöd dom mig en sänkning. Har 4% nu på mitt lån. Är vält typ nästan lägsta räntan man kan ha på blanco?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp