Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om privatlån hos Santander

Är lånet godkänt nu? Eller har du hört någe från dom

Jag signerade i morse och då är ju allt klart tänker jag. Lånet betalas ut 1-3 dagar.

Jag signerade i morse och då är ju allt klart tänker jag. Lånet betalas ut 1-3 dagar.

Jag höjde mitt lån hos BN, men har inte hört ngt från dom än, höjde för ett år sen och då fick jag Mail att allt var klart och utbetalt samt så är inte det nya belopp påfört utan det ligger kvar på min sida och kan höja mer om jag vill.

Undra om det kan backas, har signat allt och konto för utbetalning.

Kan du logga in på Santander och se att det är betalt. Inte kan dom stoppa sånt här för att UC verkar knäppt en dag.

jag kan heller inte logga in på santander dom kan väl inte neka när man skrivit under och fått mail att penarna betalas ut om 1-3 dagar...

Förmodligen lägga mina sidor upp när lånet betalas ut. Innan det betalats ut så är man ju inte en kund så att säga.

Vore märkligt om man skulle nekas när man signerat avtalet redan. Såna saker som kan förhindra något borde dom såklart kolla upp INNAN man erbjuder ett lån.

Har någon nekats nån gång EFTER signering där det står att ALLT är klart?
Liksom det finns öht ingen information om någon manuell koll eller något. Allt är klart står det.

ikano bank hade jag ett mina sidor innan de fått alla papper (signering skedde per skogs-post)

Lånet låg upplagt och allt men ej utbetalt.

ikano bank hade jag ett mina sidor innan de fått alla papper (signering skedde per skogs-post)

Lånet låg upplagt och allt men ej utbetalt.

Jag signerade lånet med BANK-ID typ 5 min efter jag valt Santander via Lendo. Kopia på avtalet är skickat via post. Så det kanske inte är konstigt ändå att dom inte hunnit få in oss i systemet ännu!

Jag signerade lånet med BANK-ID typ 5 min efter jag valt Santander via Lendo. Kopia på avtalet är skickat via post. Så det kanske inte är konstigt ändå att dom inte hunnit få in oss i systemet ännu!

Det ska nog handknackas in och det är semestertider innan midsommar, löser sig imorrn ;-)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp