Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jag har inte heller maxbeslut. Står jag ska behålla runt 15000. Å det skall dras 7000. Men denna månad. Fick jag behålla 18k. Så kanske därför man kan lägga undan. Men enligt era svar våga man ju int. Å dessutom nån granskning av konto. Ska jag då behöva stå till svars vad jag gör med mina egna pengar? :(

Jag har inte heller maxbeslut. Står jag ska behålla runt 15000. Å det skall dras 7000. Men denna månad. Fick jag behålla 18k. Så kanske därför man kan lägga undan. Men enligt era svar våga man ju int. Å dessutom nån granskning av konto. Ska jag då behöva stå till svars vad jag gör med mina egna pengar? :(
Ytterst ovanligt att man begär ut kontoutdrag, det som syns är en ögonblicksbild av saldot.

Jag vet inte vad för typ av jobb du har. Men har man O.B eller kan jobba lite extra ibland så får man ju behålla det om man inte har Max beslut. Men det kanske du redan hade koll på. Men som sagt, att ha för mycket pengar på kontot är nog ingen hit. Inte värt oron för att dom ska försvinna iaf.
Oops. Åker o tar ut pronto,

För jävligt,

Du behöver ju knappast stå till svars för vad du har gjort med pengarna men du BÖR vara medveten om att kronofogden har rätt att plocka dom från ditt konto. Därav kanske det är bättre att spara kontanter.

Hej
Är det ngn som vet hur lång tid typ 900 000 kr tar att betala av vid löneutmätning? Har 29000 efter skatt

Hej
Är det ngn som vet hur lång tid typ 900 000 kr tar att betala av vid löneutmätning? Har 29000 efter skatt

Det är ju en väldigt svår fråga att svara på. Dels beror det ju på hur mycket kronofogden kan dra samt vilka räntor dina lån har.

Det är ju en väldigt svår fråga att svara på. Dels beror det ju på hur mycket kronofogden kan dra samt vilka räntor dina lån har.
Du kan ju börja med att räkna ut på hemsidan hur mycket kronofogden kan dra baserar på dina uppgifter. Sedan beror det ju på vad du har för skulder och räntesatser hur lång tid det tar.
Hej
Du kan ju börja med att räkna ut på hemsidan hur mycket kronofogden kan dra baserar på dina uppgifter. Sedan beror det ju på vad du har för skulder och räntesatser hur lång tid det tar.

R
Hej
Rekommenderar KFM Mina Sidor, där kan du via skuldprognosuträknaren laborera med siffror.

Senast ändrad:
En till fundering.. Alla skulder förutom en har nu hamnat hos kronofogden. Ska jag försöka betala av den sista? Kan det ses som "meriterande"? Att jag försöker? Totala skulden på den är nämligen "Bara" drygt 2000kr. Å jag får mail hela tiden.. "Din inbetalning är mycket försenad".. Å ökar någon hundring varje gång. Dom verkar vägra släppa det till inkasso.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp