- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Ca 2 mån efter påskrivetHur lång tid från att ni skrev på började löneutmätningen ?
Ca 2 mån efter påskrivetHur lång tid från att ni skrev på började löneutmätningen ?
13 dagar att fylla i inkomst papper har manHur lång tid från att ni skrev på började löneutmätningen ?

Får man dom direkt efter att förfallodatum passerat och vad händer om man ej fyller i,i tid?13 dagar att fylla i inkomst papper har man![]()
men dom räknade ut hennes och allt stämde ! Dom gick på mina uppgifter Eftersom jag skickat in alla fast uppgifter innan
och min och hennes lön ser dom hos Skatteverket ! Dom räknade ut hennes 5 dagar efter det gick ut som sista förfallodatum 
Tidigast 9-10 april, 14 dagar.Hur långt efter att en skuld som skulle vara betald 7/4 kommer beslut om löneutmätning och att man ska fylla i inkomstuppgifter skulle ni tro? Hur lång tid har man på sig att fylla i inkomstuppgifterna
Och även en fråga till när man fyller i hyra osv barnomsorg kollar dom bankkonto då vad man betalat annars kan man ju hitta på , eller hur kontrollerar dem uppgifterna
Okej tack för jag tänkte hyran är 6000 men bor i hyresvilla med uppvärmning då och är ju betydligt dyrare vintertid ska man dra ett snitt då ellerKontrolleras inte regelmässigt. Tycker man att någon uppgift är orimlig kan man begära in underlag.
Jag har kollat upp det bara någon enstaka gång när det kändes högt, när det visade sig vara felaktiga uppgifter gick jag igenom alla andra uppgifter, visade sig att både hyra och avstånd till jobbet och barnomsorgskostnad var kryddad. Blev några tusen i sänkt förbehåll och personen försökte febrilt ringa och säga att vi hade fel, men det gick inget vidare när jag satt med facit.
Det är att föredra.Okej tack för jag tänkte hyran är 6000 men bor i hyresvilla med uppvärmning då och är ju betydligt dyrare vintertid ska man dra ett snitt då eller