Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Glöm och dröm.
Ögon-korrektion trots att det är livsviktigt ingår inte under samma skydd.
Fot-inlägg tills 18-års ålder gör det däremot.
Komiskt egentligen.
Var det inte kommunisterna som tvingade igenom kostnadsfria glasögon till barn för några år sedan? Jag har aldrig haft behov av att kolla upp vad det blev av den reformen, men förstår av det här att det inte fungerar?

Senast ändrad:
Var det inte kommunisterna som tvingade igenom kostnadsfria glasögon till barn för några år sedan? Jag har aldrig haft behov av att kolla upp vad det blev av den reformen, men förstår av det är att det knte fungerar?
Man får ett avdrag men inte hela kostnaden.

Skulle man få det fasta beloppet, kan man själva önska att få maxbelopp ? Vill hellre att de drar så mkt som möjligt för att bli av med allt mkt fortare än att det ska öka pga av räntor ?

Men man får hem papper där man ska fylla i sina uppgifter innan dom börjar dra pengarna väl?
Tänker främst på boendekostnader osv
Lämnar man inte in uppgifter om hyra så gör de ett schablonavdrag vilket kan vara mkt lägre än vad man faktiskt har i hyra (dvs man får behålla mindre för att täcka hyran då o den summan får man inte tillbaka) så se till att lämna in uppgifter om din hyra direkt.

Skulle man få det fasta beloppet, kan man själva önska att få maxbelopp ? Vill hellre att de drar så mkt som möjligt för att bli av med allt mkt fortare än att det ska öka pga av räntor ?
Det är valfritt att betala in utöver löneutmätningen

Hur var det nu med pensionssparande vid löneutmätning?
Jag har mitt ISK konto , som typ är tomt. Men paniken över ett eget pensionssparande kommer krypande ju äldre man blir.
kan eller rättare sagt… FÅR man spara i ISK? Eller tar kfm de pengarna vid löneutmätning?

Ja det är lätt att ändra

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp