Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bror duktig är i farten igen. Klapp på axeln till dig. Du förstår vad som menas så sluta larva. Nu vet du också att du hade fel uppfattning om att barns läkemedel alltid är -kostnadsfria-.

Tack så mycket, litet skratt lyfter alltid kvällen

Ok! För enligt henne fanns de bara ett! För jag sa att får man ett fast belopp hade jag nog velat ha det andra för att bli av med skulden fortare men hon kanske inte förstod vad jag menade
Du kan inte välja vilket du vill ha.
Det finns två olika.

Ok! För enligt henne fanns de bara ett! För jag sa att får man ett fast belopp hade jag nog velat ha det andra för att bli av med skulden fortare men hon kanske inte förstod vad jag menade

Nä någon måste missförstått den andra

Om jag vill ha lite extra pengar när jag fått ett vanligt beslut
Är det dumt att jobba över så man får ett par tusen extra?
Om du jobbar mer kan du då få behålla mer än förbehållsbeloppet.

Om du jobbar mer kan du då få behålla mer än förbehållsbeloppet.

Jo bara hoppas att dom inte tar maxbeslut.

När min arbetsgivare betalar in till er.
Redovisar dom även hela lönen och överskott så ni ser månadsvis att man jobbar över och får mer än tänkt

Redovisar dom även hela lönen och överskott så ni ser månadsvis att man jobbar över och får mer än tänkt
Arbetsgivaren betalar bara in det dom fått beslut om från Kronofogden, och dom redovisar inget mer än så.
Kan dom inte dra hela utmätningsbeloppet redogör man för vilken anledning, typ sjuk eller föräldraledig osv. Det är det enda.

Däremot redovisas ju din bruttolön till Skatteverket varje månad som KF lär kunna ta del av.

Det redovisas till skatteverket

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp