- Meddelanden
- 700
- Mottagna reaktioner
- 305
- Poäng
- 447
Hej igen! Har du utmätning el sanering?Går säkert att göra så.
Har ingen aning. Mina räntor totalt hos kronofogden och inkasso kostar ungefär 170000kr per år.
Hej igen! Har du utmätning el sanering?Går säkert att göra så.
Har ingen aning. Mina räntor totalt hos kronofogden och inkasso kostar ungefär 170000kr per år.
Hej igen! Har du utmätning el sanering?
Får jag fråga så här i forumet vad din totala skuld är? Har du ansökt om skuldsanering?Hej utmätning som aldrig kommer ta slut
Behöver skuldsanering
Får jag fråga så här i forumet vad din totala skuld är? Har du ansökt om skuldsanering?
Håller tummarna ✊✊✊1,5 miljoner i dagens läge, ja men tror inte jag får det
Varför tror du inte att du skulle få det? När sökte du?1,5 miljoner i dagens läge, ja men tror inte jag får det

Varför tror du inte att du skulle få det? När sökte du?![]()
Ja, jag har haft kontakt med dom två gånger men känner inte att jag fick någon hjälp direkt, första gången ville de att jag skulle försöka hitta någon som kunde ta ett rätt stort lån för att baka in skulder, även andra gången ville han att jag skulle kolla med sambon om han kunde baka in skulderna i gården. Hur skulle det bli om vi delar på oss :/ Var mer jag som tryckte på skuldsanering att det var ända utvägen. Så kände inte alls att de gav något. Tycker inte det borde spela någon större roll egentligenFör jag är lite envis. Vill inte gå till en skuldrådgivare för att veta att jag behöver skuldsanering
Ser bara bra ut på papper att man varit där
Men situationen är densamma
men förstår hur du tänker!Ja, jag har haft kontakt med dom två gånger men känner inte att jag fick någon hjälp direkt, första gången ville de att jag skulle försöka hitta någon som kunde ta ett rätt stort lån för att baka in skulder, även andra gången ville han att jag skulle kolla med sambon om han kunde baka in skulderna i gården. Hur skulle det bli om vi delar på oss :/ Var mer jag som tryckte på skuldsanering att det var ända utvägen. Så kände inte alls att de gav något. Tycker inte det borde spela någon större roll egentligenmen förstår hur du tänker!

Haha ja, jag har ca en milijon..Hört samma.
Fint i mitt läge om man haft sambo med gård.
Hörru lugnt om jag bakar in 1,5mille i gården.
Slut 6månader senare![]()
Så gav upp det samtalet