Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jo men aboslut så är det säkert , däremot känns det ibland när man löser och hör att det går snabbare i mindre städer än större med pappren o så

Jo känna saker får man göra

Min första skuld att betala kom i juni och i oktober fick jag blankett att redovisa inkomst, 28 januari fick jag beslut om löneutmätning men då hade jag redan inledande skuldsanering sen två månader tillbaka vilket mitt kontor hade missat.
Jag hade dessutom ringt två gånger för att påskynda processen samt lämnat uppgifter på kfm hemsida.

Min första skuld att betala kom i juni och i oktober fick jag blankett att redovisa inkomst, 28 januari fick jag beslut om löneutmätning men då hade jag redan inledande skuldsanering sen två månader tillbaka vilket mitt kontor hade missat.
Jag hade dessutom ringt två gånger för att påskynda processen samt lämnat uppgifter på kfm hemsida.
Ja då skiljer det nog en del , tog max 3-4 dagar för mig att få inkomst pappren ! Gick otroligt fort !

Skulle jag välja skulle jag nog hellre sortera ut riktigt låga belopp. Större chans att reglera det utan att behöva skriva en helt utredning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp