Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
3 veckor numer.. tror de ändrats pga postnord
Riktigt bra i såna fall ! För tycker 8 dagar var för lite innan ! Just för posten kunde tappa bort en del ![/QUOTE]
Var väl 10 dagar eller 14 dagar?
Dom tappar bort lika mycket ändå. Ger inte jättemycket för folks makalösa postproblem

Riktigt bra i såna fall ! För tycker 8 dagar var för lite innan ! Just för posten kunde tappa bort en del !
Var väl 10 dagar eller 14 dagar?
Dom tappar bort lika mycket ändå. Ger inte jättemycket för folks makalösa postproblem[/QUOTE]
Finns såklart folk som ljuger , men väldigt många av mina föreläggande försvann kom jag ihåg , ibland kom påminnelsen först :) men det var när dom höll på med den stora uppdateringen förra året när man låg så sjukt mycket efter

Personen jag vet fick sitt brev med skuld att betala via Kivra.

Blev lite fundersam på en sak , jag blev delgiven den 3 mars , och har på mig den 15 mars att betala eller bestrida . Har den tiden förlängts med ? Hade för mig att det bara var 8 dagar och inte 13 dagar ? :)

Blev lite fundersam på en sak , jag blev delgiven den 3 mars , och har på mig den 15 mars att betala eller bestrida . Har den tiden förlängts med ? Hade för mig att det bara var 8 dagar och inte 13 dagar ? :)

10 dagar tror jag det har varit...

Jag förstår att det inte gått så bra ekonomiskt, 3+12 =15
Haha, kunde inte låta bli.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp