Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja säkert men det blir liksom inte ändå 7048.. 1535 per barn för underhåll sen barnbidrag 2690 kr dom måste räknat fel.

Blir intressant att få veta vad de säger.

Det måste har blivit något helt fel. Sitter forfarande och försöker tänka hur handläggaren tänker. Vad är inkomsten på 7048 kr o sidoinkomst på 18571. Måste vara tvättom i så fall. Inkomst 18571. Men det andra 7048.
Jag har jobbat extra en helg. Vi hade så mycket att göra. Men så mycket är det ju inte. Forfarande från samma företag.

Är beslutet riktat mot rätt arbetsgivare? Står det rätt företag där det står angivet var avdraget ska ske?

Det har blivit något fel.
Enligt dom så står det att jag har två inkomster Och det stämmer inte. Så dom skulle skicka förfrågning igen och stoppa utmätningen så länge tills dom för svar.Trodde dom hade bättre koll men verkar inte så.

Hade ju ju varit guld värt få två inkomster. Hade med glädje betalar mer i så fall om det vore så. Få se vart det slutar.
Ska sätta mig söka skuldsanering ikväll igen.

Det har blivit något fel.
Enligt dom så står det att jag har två inkomster Och det stämmer inte. Så dom skulle skicka förfrågning igen och stoppa utmätningen så länge tills dom för svar.Trodde dom hade bättre koll men verkar inte så.

Hade ju ju varit guld värt få två inkomster. Hade med glädje betalar mer i så fall om det vore så. Få se vart det slutar.
Ska sätta mig söka skuldsanering ikväll igen.

Har du sökt skuldsanering tidigare och fått avslag?

Förstår då inte varför det inte framgick från vilka två jag fick utan bara ena arbetsgivaren. Väldigt märkligt.

Har du sökt skuldsanering tidigare och fått avslag?
Jag hade sökt och skulle få inledande.
Men jag var inte ärlig direkt och berättade att jag tog sms lån två månader innan. dumt av mig. Men fick dra tillbaka ansökan eller att det blev avslag.
Det spelade typ ingen roll vad jag valde. sköt mig själv i foten där tyvärr.
Men han tyckte jag kunde söka igen nu januari- februari.

Jag hade sökt och skulle få inledande.
Men jag var inte ärlig direkt och berättade att jag tog sms lån två månader innan. dumt av mig. Men fick dra tillbaka ansökan eller att det blev avslag.
Det spelade typ ingen roll vad jag valde. sköt mig själv i foten där tyvärr.
Men han tyckte jag kunde söka igen nu januari- februari.
Och som jag sagt tidigare så ansök om underhåll då skuldsanering tittar på det då de anser att man ska ha gjort allt för att lösa sina problem.
Sa inte kfm vart inkomst 2 kom ifrån ?
De borde kunna se det

Nej det var någon kvinna ja prata med som var väldigt fåordig. Sa bara vi ska göra ny förfrågan och göra ett hinder för utmätning så länge. Fattar liksom ingenting. Dom kan knappt svara
Mig, suck

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp