Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Men har du bara 7000 ca i lön?

Dom räknar inte att jag ska betala försäkring för mig o barnen, hemförsäkring. Facket ,mobiltelefon? Ja busskort har de räknat in tydligen.
Allt det du räknar upp ska ingå i förbehållsbellopet på ca 5000 kr.

Jag jobbar på bemanningsföretag men det från dom jag får min lön.
Sen har jag vabbar totalt 3 ggr i december månad. Nej allt står där som jag bifogat. Ska ringa kolla hur handläggaren kom fram till allt. 5000 kr är det jag ska leva på betala resten. Kfm är då fan inte kloka.

Föebehållsbehållsbwloppet är ju det du ska få behålla totalt ! Låter väldigt konstigt !

Jag jobbar på bemanningsföretag men det från dom jag får min lön.
Sen har jag vabbar totalt 3 ggr i december månad. Nej allt står där som jag bifogat. Ska ringa kolla hur handläggaren kom fram till allt. 5000 kr är det jag ska leva på betala resten. Kfm är då fan inte kloka.
Vab har ju inget med din lön du ska rapportera till kfm. Jag tycker bara det var väldigt lite i lön med 7000kr och skatt på det när man jobbar 06-15

Ja nåt är det fel. Till och med
Min bästa kompis som är ekonom och jobbar som revisor tyckte detta var väldigt luddigt. Tack för ni försökt hjälpa mig. Ska ringa o kolla. Vill veta allt i detalj hur dom har tänkt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp