Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Rätt" har du inte men som sagt, ta ut kontanter så kommer pengarna inte att utmätas, vilket de kan göra om du sparar dem på ett konto (om totalsumman överstiger förbehållet)

Vad dumt! Så man måste alltså ta ut kontanter då, eller göra av med pengarna?! Kollar de ens rocker eller P.F.C. kort också? Nu tror jag väl iof att pengarna kommer gå åt eftersom att det är just till allt nödvändigt! Men ändå

Vad dumt! Så man måste alltså ta ut kontanter då, eller göra av med pengarna?! Kollar de ens rocker eller P.F.C. kort också? Nu tror jag väl iof att pengarna kommer gå åt eftersom att det är just till allt nödvändigt! Men ändå

Själv placerar jag mina pengar utomlands, men annars stämmer det att man måste ta ut dem om man vill vara säker på att behålla dem.

Jag hade aldrig pengar på kontot när jag hade utmätning, tog ut allt varje månad förutom det som skulle dras till räkningar.

"Rätt" har du inte men som sagt, ta ut kontanter så kommer pengarna inte att utmätas, vilket de kan göra om du sparar dem på ett konto (om totalsumman överstiger förbehållet)

Så kommer dom mest troligt inte utmätas men absolut utmäts kontanter.

Idag hittade jag en lapp inkastad i brevlådan från "Aktiv delgivning Gbg AB" att en delgivningsman sökt mig för ett delgivningsärende, och att jag ska kontakta honom för att komma överens om delgivning. Vilka bolag använder detta företag och inte går via kronofogden och helt vanligt betalningsföreläggande??? Jag har skrivit på allt jag fått från dem och bör inte ha några missade.

Idag hittade jag en lapp inkastad i brevlådan från "Aktiv delgivning Gbg AB" att en delgivningsman sökt mig för ett delgivningsärende, och att jag ska kontakta honom för att komma överens om delgivning. Vilka bolag använder detta företag och inte går via kronofogden och helt vanligt betalningsföreläggande??? Jag har skrivit på allt jag fått från dem och bör inte ha några missade.
El bolag använder sig av andra delgivningsmän vet jag

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp