Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har runt 380.000 i skulder..
Om det går till kronofogden och man får löneutmätning, hur många år skulle det troligtvis ta...?
Någon som haft samma summa?
Får ut runt 18.000 i månaden efter skatt!

så tacksam för alla svar.
Orolig tjej.
Beror ju såklart på vilka räntor du dras med, hur hög boendekostnad osv osv. Går inte att svara på utan mer info

Okej, boende kostnaden är 5790kr. Bor tillsammans med sambo och vår dotter.

Hur lång tid det tar beror på hur mycket dom kan dra på din lön varje månad samt vilka räntor du har på skulderna.

När alla inkomstuppgifter kommit in till Kronofogden, ungefär hur långtid tar det innan de fattar beslut om utmätning ?

Hur lång tid tar det fra utslag til lönutmätning? hadde håpet det inte kommer igang före januars lönen da jeg venter en ganske stor bonus.

Hur lång tid tar det fra utslag til lönutmätning? hadde håpet det inte kommer igang före januars lönen da jeg venter en ganske stor bonus.
Det beror på om dom sökt verkställande direkt

När alla inkomstuppgifter kommit in till Kronofogden, ungefär hur långtid tar det innan de fattar beslut om utmätning ?
För mig tog de nån dag bara, om du menar uppgifter till löneutmätning?

För mig tog de nån dag bara, om du menar uppgifter till löneutmätning?

Precis, mina skall vara inlämnade 4/12, lönekörningen på mitt jobb är 11/12, hade varit fantastiskt om de inte hann skicka till mitt jobb innan dess, men sådan tur har jag nog tyvärr inte ......

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp