Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jo men absolut det tror jag med att fler bli fria från kronofogden, ansökte om jämkning i veckan , men kommer betala in dom 6000 kr extra varje månad själv , även om kronofogden skulle ändra till maxbeslut går det fortare med . För mig hade maxbeslut varit helt ok med . Men känner sig lite friare utan ändå :)

Du kan ju be om max

Nej det kommer jag inte , men kommer betala in dom ändå :) för vill bli skuldfri ! Sen kanske jag behåller semester ersättningen vi får i juni som är på 25 000 extra !
Är inte dom avsedda till din semester? Eller du ska inte ha nån semester?

Är inte dom avsedda till din semester? Eller du ska inte ha nån semester?
Jag får dom extra utöver min vanliga lön och även 4 veckors ledighet i sommar :) så tänkte göra något roligt med familjen ;) kommer in 60k i juni :)

Vad jobbar du med som får så mycket ?
Vanlig lön 60 000inkl semester ersättning, sen plockar jag ut 6 sparade dagar i pengar som ger 10 000 kr .. sen skattar jag bara 10% genom jämkning ! Så kommer få behålla 45 000 kr av dom 60 000 ... men en bra slant ändå :)

Vanlig lön 60 000inkl semester ersättning, sen plockar jag ut 6 sparade dagar i pengar som ger 10 000 kr .. sen skattar jag bara 10% genom jämkning ! Så kommer få behålla 45 000 kr av dom 60 000 ... men en bra slant ändå :)
Ja väldigt trevligt!! :)

Nu plötsligt fick jag hem ett brev med "Upphävande av beslut om utmätning av lön/ersättning" , vad står på?

Visserligen har 1 av skulderna betalts helt men jag har fortfarande minst 2-3 andra skulder jag fått Utslag på som ska utmätas.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp