Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Skickade in min i torsdags förra vecka :)
När du får din, kan du skriva om den stämmer överens med uträkningen man kan göra på deras hemsida?
Ni övriga som har utmätning, har det varit ungefär samma summa som man kan räkna ut på hemsidan eller skiljer det 100/1000 lappar?

När du får din, kan du skriva om den stämmer överens med uträkningen man kan göra på deras hemsida?
Ni övriga som har utmätning, har det varit ungefär samma summa som man kan räkna ut på hemsidan eller skiljer det 100/1000 lappar?
Absolut det lovar jag :) har pratat med 3 st och dom sa att det stämde nästan på kronan från deras hemsida faktiskt

Absolut det lovar jag :) har pratat med 3 st och dom sa att det stämde nästan på kronan från deras hemsida faktiskt
Tackar!
Okej det är skönt och höra.
Har du fått olika belopp när du har testat? Jag har fyllt i säkert 10 gånger för att se att det stämmer och ca 50% av dom så har det stått att KF kommer dra 9890:-, och 50% har det stått 12.600 nånting.

Förstår inte hur när jag har fyllt i allting exakt lika varje gång.. lön efter skatt, alla barn, resekostnader etc

Tackar!
Okej det är skönt och höra.
Har du fått olika belopp när du har testat? Jag har fyllt i säkert 10 gånger för att se att det stämmer och ca 50% av dom så har det stått att KF kommer dra 9890:-, och 50% har det stått 12.600 nånting.

Förstår inte hur när jag har fyllt i allting exakt lika varje gång.. lön efter skatt, alla barn, resekostnader etc
Jag har fått samma varje gång :) står att jag ska få behålla 13200 kr och kronofogden får knappt 15 000 kr

Det verkade lite att behålla, har du sambo eller billig hyra?
Har sambo som tjänar 14 000 kr efter skatt , hyra 8900 kr och sedan 1 barn med :) så vi har 13 000 som jag får behålla och även hennes lön på 14 000 .. sen barnbidrag på 1250 med .. så får behålla 28 000 kr tillsammans med allt .. men ska jämka med , får jag inte Max beslut så får jag ut 7000 kr till och då har vi 35 000 kr tillsammans :)

Har sambo som tjänar 14 000 kr efter skatt , hyra 8900 kr och sedan 1 barn med :) så vi har 13 000 som jag får behålla och även hennes lön på 14 000 .. sen barnbidrag på 1250 med .. så får behålla 28 000 kr tillsammans med allt .. men ska jämka med , får jag inte Max beslut så får jag ut 7000 kr till och då har vi 35 000 kr tillsammans :)
Låter lyxigt! Efter omprövning av skuldsaneringen får jag behålla ca 15000 och maken knappt 9000, plus ett barnbidrag. Hyra drygt 9000.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp