Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja, tyvärr spelat i 7-8 år. Men har fått nog nu! Dags att gå t botten med detta. spelet har tagit mina bästa år i livet
Att säga upp sig och fly är det dummaste du kan göra.
Ta ditt ansvar.
Du är knappast den första din arbetsgivare känt till med löneutmätning.
Jag lovar dig att det kommer vara skönt när det väl är igång och att du kommer sova bättre om nätterna.

Ta ditt ansvar.
Jag lovar dig att det kommer vara skönt när det väl är igång och att du kommer sova bättre om nätterna.
Så är det absolut , klart man känner sig misslyckad först speciellt när saldot hos kronofogden visar 196k , men finns bara en utväg och det är att betala och göra rätt för sig :)

Ta ditt ansvar.
Jag har räknat mina räntekostnader är över 10 tusen, kommer aldrig bli kvitt mina skulder om ska gå på utmätning. Jobbar utomlands i tre, fyra år och sparar allt som går att spara. Kommer tillbaka och ber de skriva av räntorna om de vill ha betalt. Nekar de så kommer jag att ansöka om skuldsanering,

Jag har räknat mina räntekostnader är över 10 tusen, kommer aldrig bli kvitt mina skulder om ska gå på utmätning. Jobbar utomlands i tre, fyra år och sparar allt som går att spara. Kommer tillbaka och ber de skriva av räntorna om de vill ha betalt. Nekar de så kommer jag att ansöka om skuldsanering,
En skuldsanering är utesluten om du sticker iväg.

mår du säkert på det? vad tycker ni att jag ska göra då?
Är i princip övertygad om det.
Får att få skuldsanering så ska man ha gjort allt för att lösa problemet och att fly från skulderna är direkt kontraindicerat.

Tänkte betala en skuld på 7600 kr nu när nästa lön trillar in , den ligger som skuld saldo hos kronofogden .. kan jag välja att betala direkt på inkasso sidan eller är det bättre betala direkt till kronofogden på skulden ? För hos inkasso dra väl bara tillbaka skulden istället om jag betalar direkt till dom ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp