Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Skönt .. för den vill man ju gärna inte förlora :)

Antar att det är bättre med en liten hund än en enorm sådan, man får inte behålla pengar för vare sig mat försäkringar eller annat till husdjur

Går men djur medför kostnader som kfm får ligga ute med, typ hundpensionat. Blir oftast inget till övers till skulderna. Görs sällan, man löser det på annat vis
Det är så att vi blivit erbjudna att få en valp grattis faktiskt , så tänkte vi ta det . Hatt hund innan så vet ungefär vad det kostar :)

Jaha fortfarande inget brev om utslag , brukar det ta så lång tid för er andra ? Skickade in delgivningskvittot den 2 dec .. och idag den 23 dec .. 3 veckor sedan alltså , vad är det för skillnad på delgivningskvitto , föreläggande , skuld att betala ? För jag trodde delgvingskvitto och föreläggande var samma sak ?

Skönt .. för den vill man ju gärna inte förlora :)
Jag har en mops :)❤️ Kostnaderna för hunden tas ingen hänsyn till.
Jag frågade KFM när vi väntade utmätning och fick till svar hunden får du behålla. Vore hemskt annars men det kostar o ha hund förstås

Jaha fortfarande inget brev om utslag , brukar det ta så lång tid för er andra ? Skickade in delgivningskvittot den 2 dec .. och idag den 23 dec .. 3 veckor sedan alltså , vad är det för skillnad på delgivningskvitto , föreläggande , skuld att betala ? För jag trodde delgvingskvitto och föreläggande var samma sak ?

Det är samma försändelse. Kvittot är att du fått föreläggandet. Det blir sedan utslag. Skuld att betala kommer när det gått till verkställighet

Det är samma försändelse. Kvittot är att du fått föreläggandet. Det blir sedan utslag. Skuld att betala kommer när det gått till verkställighet
Tack tack ! :) fortfarande inte utslag idag heller :) kanske är försenat riktigt ordentligt allting !

Jag har en mops :)❤️ Kostnaderna för hunden tas ingen hänsyn till.
Jag frågade KFM när vi väntade utmätning och fick till svar hunden får du behålla. Vore hemskt annars men det kostar o ha hund förstås
Haj dom är söta :) hade en mops innan faktiskt .. kostade ca 800 kr mån innan med mat för mig :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp