Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag förstår :) då får hon bära det om hon vill :) och vill dom ta det så får dom ta det faktiskt :) vi har inga bilar alls och ingen av oss har körkort ;) bara en hyresrätt :) bättre försöka leva normalt :) tacksam för svaret :)

Sälj det och betala skuld med?

Sälj det och betala skuld med?
Klart dom 15k hade varit sköna :) men samtidigt får jag ta 2 mån löneutmättning längre istället ...tror du inte jag borde fått nej direkt om jag fått utslag redan från ansökan om lånet ?

Klart dom 15k hade varit sköna :) men samtidigt får jag ta 2 mån löneutmättning längre istället ...tror du inte jag borde fått nej direkt om jag fått utslag redan från ansökan om lånet ?

Jag skulle gissat på det

Jag skulle gissat på det
Ja det känns så faktiskt ...men ska betala bort den skulden på 5k den 23 dec ...sen har jag bara det föreläggandet på strax över 20k ..men ska ner med det med samma månad :) kanske kan klara detta , för i mars smäller det med bonus och sambons återbäring som kommer början av april ...tror i mars kan jag ta bort 40k till av inkasso ! Kanske kan undvika utmätning ! Men bara kanske :)

Ja det känns så faktiskt ...men ska betala bort den skulden på 5k den 23 dec ...sen har jag bara det föreläggandet på strax över 20k ..men ska ner med det med samma månad :) kanske kan klara detta , för i mars smäller det med bonus och sambons återbäring som kommer början av april ...tror i mars kan jag ta bort 40k till av inkasso ! Kanske kan undvika utmätning ! Men bara kanske :)

Med betalplaner hos inkasso som du betalar extra på borde väl vara en lösning?

Lowell och Gothia har skickat vidare , men ska ringa Lowell nu den 22 och fråga om dom kan dra tillbaka om jag betala in 10k ..sen i januari så kommer jag erbjuda Gothia 15k tänkte jag och fråga om dom kan dra tillbaka då .för har inte ens fått föreläggande från Gothia skulderna ännu..vet bara dom skickat in 2 skulder ännu

Väldigt svårt att hålla betalplaner hos inkasso när dom ligger hos 4 olika ! Men ska försöka få ner dom så lågt som möjligt ..sen hoppas dom dra tillbaka varje gång när dom får 10k :) jag kanske tänker fel :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp