Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ok ok ...du menar utslaget för anmärkning eller att man ska gå vidare med indrivning av tex utmätning av lön ?

Jag menar att de flesta väntar ut utslaget innan man ens gör ansökan om att det ska verkställas. Ett fåtal gör begäran om bägge samtidigt. Kfm har inget med anmärkningar att göra

Jag menar att de flesta väntar ut utslaget innan man ens gör ansökan om att det ska verkställas. Ett fåtal gör begäran om bägge samtidigt. Kfm har inget med anmärkningar att göra
stort tack för hjälpen =) dom som ansöker efter...hur lång tid brukar det tar innan dom gör det oftast ? =) brukar det gå fort för kronofogden att dra igång det när ansökan kommit in ?

Vissa väntar till utslaget vinner laga kraft, dvs en månad, vissa väntar någon dag. Vissa väntar i många år.
Du får möjlighet att betala själv 14 dgr, sedan drar det igång

Vissa väntar till utslaget vinner laga kraft, dvs en månad, vissa väntar någon dag. Vissa väntar i många år.
Du får möjlighet att betala själv 14 dgr, sedan drar det igång
Jag tror inte jag hänger med nu , efter mN skrivit på delgivningen har man inte 10 dagar på sig att betala då?

Måste fråga vad du menar att utslaget ta 30 dagar ? För är väl klart på 10 dagar efter man skrivit på delgivning?

Måste fråga vad du menar att utslaget ta 30 dagar ? För är väl klart på 10 dagar efter man skrivit på delgivning?

Utslaget kommer drygt 10 dagar efter delgivningen.
Utslaget vinner laga kraft 30 dagar efter det meddelats. Däremellan har man möjlighet att begära återvinning "överklaga" utslaget

Utslaget vinner laga kraft 30 dagar efter det meddelats. Däremellan har man möjlighet att begära återvinning "överklaga" utslaget
ok ok jag förstår ...då bör nog även januari månad klara sig från utmätning eftersom det lir för tajt...jag trodde man satte igång direkt efter dom 10 dagarna =)

överklaga som du skriver innebär det även att man kan förhandla med företagen att dra tillbaka om man betala en större summa tex

överklaga som du skriver innebär det även att man kan förhandla med företagen att dra tillbaka om man betala en större summa tex

Det innebär att det lämnas till tingsrätt för handläggning. Går väl att förlikas där

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp