- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Kolla bilderna så ser du att kronofogden får dom 4000 kr mer om jag tjänar 4000 kr merDå gör du något fel, jag gjorde samma beräkning nu och får olika belopp.

Kolla bilderna så ser du att kronofogden får dom 4000 kr mer om jag tjänar 4000 kr merDå gör du något fel, jag gjorde samma beräkning nu och får olika belopp.

Hahaha det stämmerFörbehållssbeloppet var olika. Inte samma.11257 är inte samma som 11776![]()
där hade du rätt
fast ungefär samma
inga flera tusen mindre 
Nej tyvärr är det såDet låter rätt. Det är inkomsten som är relevant. Vad grundlönen per månad är är inte relevant.
blev varse om det nu.Schysst ändå man får behålla 500 kr mer om man tjäna 4000 kr mer![]()
Nej tyvärr är det såblev varse om det nu.

Ja det är tur det med leasingen.Att ens eget lönekontor vill göra livet än mer surt för en måste suga duktigt...
Detta måste väll innebära att eventuell övertidsersättning du må jobba i framtiden är till ingen nytta, dvs Du kommer inte få behålla dom pengarna utan de kommer oxå gå till KF?!
Hade jag vandrat i Dina skor, så hade jag satt mig och påbörjat en ansökan om skuldsanering.
Har Ni lyckats lägga undan lite pengar, så Ni mäktar med leasingen på bilen, för Ni hade väll en relativt dyr sådan ?!
vi har ju hunden med försäkring o allt . Som det ser ut nu om vi inte arbetar övertid vilket jag knappast kan göra för att det ska löna sig. Så blir det bara några tusen att leva per månad när allt är betalt till mat o övrigt.

Det är sant !Du ska ju stå för en större del av hyran, maten etc.
Nej vet hoppades du hade fel men det hade du inteJag har berättat flera gånger att det är så, så jag hoppas det inte kom som en överaskning![]()
ville inte inse detta