Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Förbehållssbeloppet var olika. Inte samma.11257 är inte samma som 11776:)

Schysst ändå man får behålla 500 kr mer om man tjäna 4000 kr mer ;)

Att ens eget lönekontor vill göra livet än mer surt för en måste suga duktigt... :(
Detta måste väll innebära att eventuell övertidsersättning du må jobba i framtiden är till ingen nytta, dvs Du kommer inte få behålla dom pengarna utan de kommer oxå gå till KF?!

Hade jag vandrat i Dina skor, så hade jag satt mig och påbörjat en ansökan om skuldsanering.
Har Ni lyckats lägga undan lite pengar, så Ni mäktar med leasingen på bilen, för Ni hade väll en relativt dyr sådan ?!
Ja det är tur det med leasingen.
Visst känns det som dom sätter käppar i hjulet även om dom räknat rätt på snittlön senaste månaderna. Ja leasingen är över 4000kr per månad.
Som tur är kan min man jobba extra o få behålla dom pengarna. För vi behöver ca 5000kr till i månaden för att klara oss:( vi har ju hunden med försäkring o allt . Som det ser ut nu om vi inte arbetar övertid vilket jag knappast kan göra för att det ska löna sig. Så blir det bara några tusen att leva per månad när allt är betalt till mat o övrigt.
Är riktigt orolig över framtiden.
Vet att jag satt mig själv i denna situation och nu känns det som man knappt överlever känns som jag är kriminell och blir straffad:(
Livet är hårt o tufft min man får jobba extra det han orkar och lite har vi ju undanlagt men det tar ju slut också.
Resonerar precis som du Kimsan känns som dom vill sätta käppar i hjulet :(
Vi är två vanliga människor med fast jobb. Velat göra rätt för oss hjälpt dottern och även andra. Jag började spela blev mitt fördärv plus över konsumtion kan ej ta tillbaka det hur jag än vill. Och det här är straffet för det.
Är riktigt riktigt orolig verkligheten har kommit ifatt rejält :(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp