Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fått verkställighet?
Har du fått ett utslag eller ett brev om skuld att betala?
Om det står att arbetsgivaren ska dra av en fast summa som i mitt fall 19000kr och förbehållsbelopp rätt att behålla 13000kr innebär det då att jag får behålla övertid?

Om det står att arbetsgivaren ska dra av en fast summa som i mitt fall 19000kr och förbehållsbelopp rätt att behålla 13000kr innebär det då att jag får behålla övertid?

Svar Ja !
Men WOW... låter som Du får behålla väldigt mycket pengar med tanke på att Ni är 2 vuxna i hushållet och båda uppbringar inkomst, eller?! :)

Svar Ja !
Men WOW... låter som Du får behålla väldigt mycket pengar med tanke på att Ni är 2 vuxna i hushållet och båda uppbringar inkomst, eller?! :)
Jag får med behålla ganska mycket .. får behålla 12 000 och sedan har ju sambon efter skatt 15 000... Sen har vi ett barn . Men det är ju helt ok faktiskt

När man har löneutmätning , då man skickar in inkomst och alla uppgifter ... När man skriver sambons inkomst , kolla dom upp om sambons uppgifter stämmer och hur ?

Jag får med behålla ganska mycket .. får behålla 12 000 och sedan har ju sambon efter skatt 15 000... Sen har vi ett barn . Men det är ju helt ok faktiskt

Låter onekligen högt ! :) Inte minst med tanke på att man delar boendekostnad, etc...

Svar Ja !
Båda har utmätning tyvärr vi släppte lån som är gemensamma så 23000kr tillsammans och då är hyran på 12000kr.
Skönt att jag kan jobba extra o behålla förhoppningsvis ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp