Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Då knackade KFM på i fredags. En granne hade sett dem när jag var ute. Men ingen lapp på dörren och inget i brevlådan. Är det troligt att de kommer tillbaka nu under veckan?

Jag ligger inte efter med några förelägganden, men jag besvarade inte inkomstbrevet eftersom jag daytradar och inte har någon fast inkomst. Troligt att detta har föranlett hembesöket?

Då knackade KFM på i fredags. En granne hade sett dem när jag var ute. Men ingen lapp på dörren och inget i brevlådan. Är det troligt att de kommer tillbaka nu under veckan?

Jag ligger inte efter med några förelägganden, men jag besvarade inte inkomstbrevet eftersom jag daytradar och inte har någon fast inkomst. Troligt att detta har föranlett hembesöket?
De vill säkert kolla om du äger nåt av värde.

Hur såg dem att det var kfm?

Slå en signal till kfm, är alltid det bästa.

Jag utgår ifrån det eftersom ingen annan skulle ta sig i vår låsta port utan att ringa först

Erm.. kfm har inga särskilda sätt att ta sig in i portar.
Tror inte det var kfm, för mycket semestrande än

Erm.. kfm har inga särskilda sätt att ta sig in i portar.
Tror inte det var kfm, för mycket semestrande än

I fredags ringde en delgivnings kvinna mig från Intrum som ville in i en av mina fastigheter och precis innan min semester, i slutet av juni, ringde en person från Just KF och ville ha koden in, så det är väll så dom jobbar, dvs ringer Fastighetsbolagen.
Kvinnan på Intrum t.o.m berättade vem hon skulle ”hälsa på”. :eek:

I fredags ringde en delgivnings kvinna mig från Intrum som ville in i en av mina fastigheter och precis innan min semester, i slutet av juni, ringde en person från Just KF och ville ha koden in, så det är väll så dom jobbar, dvs ringer Fastighetsbolagen.
Kvinnan på Intrum t.o.m berättade vem hon skulle ”hälsa på”. :eek:
Jag har någon lista i min uteväska, sällsynt att koderna funkar..

Jag har någon lista i min uteväska, sällsynt att koderna funkar..

Nä, de e väll därför Ni ringer ;)?
Däremot, så blev ja lite paff när kvinnan från Intrum ringde. Inte visste ja att dom
själva höll på med delgivning...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp