Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ett tips är då att använda ”överskottet” till att betala ned mer på skulderna själv. Då kan du beta av en i taget istället för lite på alla som det blir i utmätningen.
Precis ! Helt riktigt ! Man kan inte släppa 15-20 krediter.... då äter räntorna upp allt !! Men om man har 1-4 lån där ...då tror jag man kan beta av dom faktiskt...som mobillån tex blir räntan hos fogden 1250 kr varje månad...Det är ju helt ok faktiskt!

Jag mailade för några dagar sen lönekontroret om hur mycket lön dom skulle rapportera för mig... dom kommer rapportera 38k varje månad , väldigt lågt ! För dom flesta månaderna lyfter jag betydligt högre .. kanske runt 45k ... så det innebär man kommer i såna fall ha mer pengar vid en löneutmättning ju ? Frågade även vid om man jobbar extra eller bonusen kommer varje år , eller semester ersättning...Det rapportera dom inte ... dom 3 mån lyfter jag runt 55-60k...jäkla skillnad vid en löneutmättning ju

Varför tänker dom inte rapportera enligt den förfrågan dom får? Finns ett särskilt fält där man anger snittlön om lönen varierar..

Varför tänker dom inte rapportera enligt den förfrågan dom får? Finns ett särskilt fält där man anger snittlön om lönen varierar..
Dom kommer i såna fall skicka in snittlön på 38k totalt ...Sen om det blir mer vissa månader så rapportera dom inte in det, varför vet jag faktiskt inte

Dom kommer i såna fall skicka in snittlön på 38k totalt ...Sen om det blir mer vissa månader så rapportera dom inte in det, varför vet jag faktiskt inte

Snittlönen är rätt att rapportera. Har du så varierande lön skulle jag nog lagt maxbeslut, är ju väldiga svängningar.

Snittlönen är rätt att rapportera. Har du så varierande lön skulle jag nog lagt maxbeslut, är ju väldiga svängningar.
Kan skilja 4-5k per månad ...Sen januari brukar bli mycket storhelger ..och mars lönen bonus ...Sen juni semester lönen som är stor !

Hon sa hon brukar göra så med alla som har löneutmättning, även att kronofogden köper det...Det gynnar ju verkligen mig i såna fall om det är så .... för menar blir ju stor skillnad

Hon sa hon brukar göra så med alla som har löneutmättning, även att kronofogden köper det...Det gynnar ju verkligen mig i såna fall om det är så .... för menar blir ju stor skillnad

Ja precis, stor skillnad och då skulle jag nog öagt maxbeslut

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp