- Meddelanden
- 10 135
- Mottagna reaktioner
- 6 668
- Poäng
- 4 477
Jag antar att det blir utbetalt då samma summa förlorats i lönen.En annan fråga - om man har vabbat dras det automatiskt då eller blir det utbetalt?
Jag antar att det blir utbetalt då samma summa förlorats i lönen.En annan fråga - om man har vabbat dras det automatiskt då eller blir det utbetalt?
Nej inte just den insatsen. Har några andra inplanerade innan hösten@Lasseman
Var du med och utmätte knuttarnas bågar vid brofästet nu under veckan?
Hur lång tid från att man fyller i inkomstuppgifter till beslut om utmätning och dom börja dra brukar de taDet är långt till lönerna körs så med största sannolikhet blir det denna månaden.
Så olika. Mitt tog från september till slutet av januari.Hur lång tid från att man fyller i inkomstuppgifter till beslut om utmätning och dom börja dra brukar de ta
Oj så länge jag trodde ett par dagar efter inkomstuppgifterna kommit in till dem men ja de är olika som du skriver hoppas få behålla sista nu den 24e ska vara inskickat den 21eSå olika. Mitt tog från september till slutet av januari.
Jag tror att de kan ta pengar på kontot om det finns för de gör tillgångsundersökningar innan.Kan dem börja dra innan sista datum för inkomstuppgifter ska vara inne
Okej kan ej min sambo föra över för halva hyra och räkningar som han brukar då ifall dom kolla kontot innanJag tror att de kan ta pengar på kontot om det finns för de gör