Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lite beroende på, min handläggare brukar besluta samma dag då jag oftast mailar in nya uppgifter.

men skulle våga påstå att din lön inte påverkas förens nästa månad. Svårt att se att dom ska hinna påverka denna lön.
Hej!

Bör ju inte påverka denna eftersom det inte ska skickas in förrän efter lönen redan är utbetald tänker jag?

Kommer jag hinna få skattepengarna i April också tro? Då hinner jag betala av lite också.

Hej, ytterligare en fråga.
ska ju skicka in lönen i e uppgifterna samt ob men lönen varierar varje månad; lika så ob.
hur gör man då?

Hej!

Bör ju inte påverka denna eftersom det inte ska skickas in förrän efter lönen redan är utbetald tänker jag?

Kommer jag hinna få skattepengarna i April också tro? Då hinner jag betala av lite också.
Har du skuldsaldo ? För i såna fall skickar Skatteverket pengarna direkt till kronofogden !

Har skuldsaldo men inget fastställt beslut om löneutmätning ännu
Spelar ingen roll , pengarna tas ändå tyvärr ! Hade samma 2020 ! Allt överskott betalas direkt till kronofogden om man har skuldsaldo ! Även om man inte fått löneutmätnings beslut

Okej!
tack för svar! Hur fyller jag i lön eftersom den alltid varierar beroende på hur mycket förmiddag samt eftermiddag jag arbetar?

Okej!
tack för svar! Hur fyller jag i lön eftersom den alltid varierar beroende på hur mycket förmiddag samt eftermiddag jag arbetar?
Ring KFM och prata med dom.
@Lasseman vet detta bättre men i dessa fall kanske maxbeslut är det mest effektiva?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp