Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ingen aning men huset är ju sålt då och stå på andra ägare då kan inget göras.
Tyckte att du skrev att du skulle skriva över det på din faster och sen skriva papper på att det inte kunde utmätas.

Jag har läst att det kan återkallas dvs ogiltigförklaras. Straffbart.
Varit ett liknande inlägg om detta
@Lasseman
Han har redan skickat frågor till mig om det där.
Ogiltigförklaring endast via konkurs. Annars korrekt

Tyckte att du skrev att du skulle skriva över det på din faster och sen skriva papper på att det inte kunde utmätas.
En sån text har ju bara bäring mot faster, om den får utmätas för fasters skulder.
Hur det blir när det sålts vidare vet jag inte vid återvinning. Faster har ju sålt något som inte är hennes.
Gåvotransaktionern precis innan ett hus ska säljas skulle få mig som köpare att ana oråd i alla fall.

Hej har en liten fråga, jag har glömt skicka in redogörelse för ekonomi etc för att utmätning ska ta fart, den skulle va inne idag. Kommer jag få en påminnelse jag kan fylla i eller startar dom den automatiskt? Och hur lång tid från att den inkommer tar det tills utmätning börjar?
Tacksam för svar.

Hej har en liten fråga, jag har glömt skicka in redogörelse för ekonomi etc för att utmätning ska ta fart, den skulle va inne idag. Kommer jag få en påminnelse jag kan fylla i eller startar dom den automatiskt? Och hur lång tid från att den inkommer tar det tills utmätning börjar?
Tacksam för svar.
Tror du kan göra den på nätet, annars skicka idag.
Några veckor, sannolikt lönen i februari.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp