- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Tycker absolut du ska ringa då , ska vara om skulden legat där 12 mån och tagits ut årlig avgiftTack för alla svar! Det brukar minska med runt 7-8k per betalning.
Tycker absolut du ska ringa då , ska vara om skulden legat där 12 mån och tagits ut årlig avgiftTack för alla svar! Det brukar minska med runt 7-8k per betalning.
Det är möjligt! Ska kolla upp detta. Tack för svarDet har inte tillkommit årliga avgifter?
Om du loggar in på dina skulder och klickar på varje skuld kan du se reg datum och då 12 mån senareDet är möjligt! Ska kolla upp detta. Tack för svar

Sidfråga så ta bort om det ej passar.Jag jobbar hos en av de större matgrossisterna i Sverige. Vår löneavdelning ligger inte på den ort där jag arbetar. Min chef fick inget veta om min löneutmätning innan skuldsaneringen startade. Fyllde själv i uppgifterna (min lön) på kfm hemsida. Kfm ringde efter två veckor och kollade så allt stämde. Hörde ingenting från min arbetsgivare mer än att det stod på lönespec senare ”avdrag kronofogdemyndigheten belopp 1179kr”.
Sidfråga så ta bort om det ej passar.
Hur vet era företag att lönerna stämmer? Jag får ständigt ändra på löner då lönekontoret har gjort fel med tillägg etc
Då får man hoppas ingen kollar din inkomst framöverJag fyllde i min bruttolön (fasta lön) när jag hade löneutmätning, skippade att fylla i OB och det gick igenom.
Nu har jag skuldsanering och fyllde bara i den fasta lönen. Fyller jag i mitt OB tillägg då ökar min lön med 7000-8000kr direkt, om inte mer.
Jag fyllde i min bruttolön (fasta lön) när jag hade löneutmätning, skippade att fylla i OB och det gick igenom.
Nu har jag skuldsanering och fyllde bara i den fasta lönen. Fyller jag i mitt OB tillägg då ökar min lön med 7000-8000kr direkt, om inte mer.
Du verkar inte förstå meningen med en skuldsanering, ekonomisk rehabilitering.Jag fyllde i min bruttolön (fasta lön) när jag hade löneutmätning, skippade att fylla i OB och det gick igenom.