Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Caroline, får man fråga hur nya skulderna var? Jag är lite orolig för jag nyttjade 15000 hos flexkontot innan jag bestämde mig för att söka sanering. Nu blir det inga nya lån och allt har kraschat totalt på en vecka. Försöker i alla fall betala mest på flexkontot då det är nyast.

Kfm dom ställde iallafall fall frågan när dom ringde om när man tog sitt sista lån. Så dom vill väl se om man har brytit sitt betende med att ta lån.

Kfm dom ställde iallafall fall frågan när dom ringde om när man tog sitt sista lån. Så dom vill väl se om man har brytit sitt betende med att ta lån.

Einar, när tog Du ditt sista lån om jag får fråga ?!

Hon sa att det var positivt att jag inte hade tagit något mera efter detta. Så det var idag jag pratade med henne. Skulle bara komplettera med lite uppgifter och hon skulle återkomma på tordag eller fredag

Hoppet är ju det sista som överger en

Hoppet är ju det sista som överger en
Jag minns faktiskt inte, men det var nog någon månad eller ett par månader innan jag sökte..
men det betyder inte att de gör samma bedömning på dig :)
Som sagt, hoppet är det sista som överger.
Jag ska söka igen tänkte jag, vet bara inte hur länge jag bör vänta.?!
Håller tummarna för er andra som väntar på besked

Kanske hänger på handläggningstiden? Den verkar ju varit kortare innan. Sen så står det ju på deras hemsida att det inte spelar nån roll hur nya eller gamla skulderna är.

Kanske hänger på handläggningstiden? Den verkar ju varit kortare innan. Sen så står det ju på deras hemsida att det inte spelar nån roll hur nya eller gamla skulderna är.
Precis. Så stod det när jag sökte också men de hävdade då att de inte kunde se ett förändrat beteende när det gällde att ta nya lån osv. Så de vill väl se att man kan ändra det innan kanske?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp