Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Samma för mig. Ska ringa imonrgn istället
Jag ställde två frågor i samma mail. Varför jag fick faktura daterad 2022-01-26 och varför beloppet var högre än hos Holm. Dom svarade på mailet…… men endast en sämre förklaring om faktura datumet, alltså ingen förklaring varför dom slängt på 700:-

Glömde ringa och nu får jag en påminnelse om fakturan.
Skrev ett argt mejl för det är fel skuld och holm bank gjorde en dubbeldragning i december så jag skulle slipp betala i januari.

Denna faktura som dom påstår att jag inte betalat förfall ju dessutom innan man hade fått den från brixo och man hade inte en aning om att dom hade tagit över skulden förrän efter förfallodatumet. Känns som dom är ett pack idiotier dom försöker lura än och svarar inte ens på det man skrivit till dom.

Skickar massa påminnelser fastän det är betalt kan de inte lugna sig lite

Fick också påminnelse på mail. Betalade till Holm i förrgår. Borde väl kommit in till Brixo nu även om jag betalade i Holm appen? Loggade in på Brixo för att kolla men lånet hos Holm finns ju inte ens där när man loggar in. Känns bara oseriöst attt skicka ut påminnelser när det inte ens finns information på Brixos hemsida.

Ryker appen nu?

Samma här! Fick påminnelse från Brixo fast jag har en deal med holmbank att betala mindre ett antal månader framöver. Skrev att jag har allt skriftligt

Det kommer säkert strula massor nu i början med alla betalningar. Känns oseriöst att flytta lånet och kräva folk på betalningar men sen kan man inte logga in och se skulden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp