Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Får väl se va som händer, men här känns ju som man har förklaringen till varför de slutat lånat ut

Det här är absolut en förklaring till varför Holm inte längre lånar ut några pengar. Så länge de inte kommer börjar rapportera till UC ser jag det som positivt. Holm är nog den mest hopplösa aktören på marknaden.

Tänker mer på om dom har rättigheten att göra det. Vore föröddiskt då det kommer sabba min höjning hos Fairlo

Loggade in hos Brixo. Står att jag har en obetald faktura. Tänkte först att jag missat nåt men nej. Kom sen på att jag inte betalat Holm den senaste fakturan så är säkert därför. Står dock inget där om Holm än.

Undrar vad som händer med våra krediter när de hamnar hos Brixo. Om det går att höja etc. Själv är jag sen med två betalningar men ej fått lånet uppsagt. Fick mejl om att Brixo tagit över det från Holm.

Jag är sedan flera år tillbaka självexkluderad hos Brixo tror jag. Undrar hur det blir med det, om jag får behålla villkor och betalar dem varje månad eller tvingas betala hela skulden och bli avslutad? Men minns som sagt inte om jag är spärrad eller ej ska ringa höra imorgon.

Kan iaf inte logga in på brixo, kommer ett meddelande där det står:

Vi har tillfälligt stängt för tekniskt underhåll. Vänligen kontakta vår kundtjänst för mer information.

Med vänliga hälsningar
Brixo Kundtjänst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp