Du måste ringa dem och be dem lägga upp en ny betalning med resterande belopp. Sedan när det är klart så betalt du genom manuell återbetalning.Hur slutbetalar man lånet? Trycker Manuel återbetalning men kommer fram ba månads summan?
Tack för hjälpen. StyrigtDu måste ringa dem och be dem lägga upp en ny betalning med resterande belopp. Sedan när det är klart så betalt du genom manuell återbetalning.
Trycker du innan så betalarndu bara ditt månadsbelopp
Hur länge har du varit kund där? Lät ju som en rätt trevlig höjning beroende på vilken sits du sitter i.Blev erbjuden att höja mitt lån från ca 15.000 kr till 75000kr på 16% ränta
6ffpå bisnode senaste ff i juli
Medel på creditsafe
Sedan April och aldrig varit sen och extra amorterat oså.Hur länge har du varit kund där? Lät ju som en rätt trevlig höjning beroende på vilken sits du sitter i.
Snyggt! Var det din första höjning?Sedan April och aldrig varit sen och extra amorterat oså.
tog ut ca 40k för att lösa betalkoll. Lägre ränta än betalkoll och minskar månadskostnaden med 1000kr för blev en mindre skuld att betala till nu.
Nej blivit erbjuden innan men blev nekad då sist i somras. Men nu blev det iallafall godkäntSnyggt! Var det din första höjning?
Jag ringde dom och dom svara direkt och fixa det på 2 min. Sen betala jag in betala av hela lånet direkt efter på några min. Bra kundservice och smidigt måste jag säga. Även skönt med ett lån mindreDu måste ringa dem och be dem lägga upp en ny betalning med resterande belopp. Sedan när det är klart så betalt du genom manuell återbetalning.
Trycker du innan så betalarndu bara ditt månadsbelopp