Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Jag fick ”se ditt beslut i appen” där står det välj belopp och månader..
Men det går ej trycka på fortsätt. Är det så för fler?
Kan man bli nekad efter att kommit till det steget?

Jag kan inte ens logga in i appen och se . Det kommer upp direkt att jag ska lämna in en ansökan ?

Appen strulade för mig med efter att jag fick sms om beslut. Sen kom jag äntligen in efter ett par minuter och kunde då fylla i uppgifterna om utbetalning till konto. Smidigt ändå och jag tror flera av er kommer få höja snart om dom är lite mer generösa igen just nu, det går väl i vågor hur mycket dom kan låna ut.

Appen strulade för mig med efter att jag fick sms om beslut. Sen kom jag äntligen in efter ett par minuter och kunde då fylla i uppgifterna om utbetalning till konto. Smidigt ändå och jag tror flera av er kommer få höja snart om dom är lite mer generösa igen just nu, det går väl i vågor hur mycket dom kan låna ut.
Om det går i vågor hur mycket de kan låna ut känns Holms finansiella situation inte vara av bästa märke.

Vad vill dem när dem ringer? Det gjorde dem inte för mig när jag fick mina ynka 5000kr i typ mars.

När jag fick krediten så ringde dom och ville bekräfta mina uppgifter och frågade vad jag skulle ha pengarna till. Var glad att jag slapp det samtalet nu när jag fick höja direkt istället.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp