Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Dom är roliga dom.
Återigen då. Sambon som har 311000 årsinkomst högt på creditsafe (dock dåligt hos bisnode) som betalat i tid 12 månader av 12 och som endast har 7000 beviljat fick idag att hon kunde ansöka om en höjning. Det stod att de skulle höra av sig till henne, tog en sekund och så blev det avslag.
Dvs att de automatiskt har bestämt sig. Lite synd att hon slösade en bisnodare då hon ska höja hos fairlo där man endast för ha en ff hos andra företag senast 3 månaderna.
Som jag sagt hela tiden gott folk : pengarna i deras system är slut! :)

Dom är roliga dom.
Återigen då. Sambon som har 311000 årsinkomst högt på creditsafe (dock dåligt hos bisnode) som betalat i tid 12 månader av 12 och som endast har 7000 beviljat fick idag att hon kunde ansöka om en höjning. Det stod att de skulle höra av sig till henne, tog en sekund och så blev det avslag.
Dvs att de automatiskt har bestämt sig. Lite synd att hon slösade en bisnodare då hon ska höja hos fairlo där man endast för ha en ff hos andra företag senast 3 månaderna.
Som jag sagt hela tiden gott folk : pengarna i deras system är slut! :)
Va? Vadå en förfrågan hos andra företag för att få höja? Är det nytt det hos Fairlo?

Tror inte att det stämmer med fairlo... Har kunnat höja oavsett hur mycket jag sökt på annat håll samma månad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp