Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Funkar prima att logga in. Kör iPhone.

Fick ett konstigt svar. Efter en ansökan till holmbank. Det kom upp att dem skulle ringa mig. Men sen stod det avslag efteråt?. Betyder det avslag ändå?.

Fick ett konstigt svar. Efter en ansökan till holmbank. Det kom upp att dem skulle ringa mig. Men sen stod det avslag efteråt?. Betyder det avslag ändå?.
Ibland ringer dom inte utan ger avslag direkt. Man kan dock få vänta en stund på besked.

En fråga: Jag har laddat ner deras app. Registrerar mig via Bank-Id när jag kommer till sms registreringen så får jag aldrig någon kod från Holm. Någon annan som har/haft samma problem?

Sambon fick erbjudande idag om att det fanns en aktiv kredit (andra gången på 1 år, var avslag första gången) avslag även denna gången och det blev direkt avslag dvs efter 10 sekunder. Ändå som sagt 311000 årsinkomst helt okej bisnode, högt på Creditsafe och skulderna har minskat med ca 60 000 sen krediten togs. 7000 har hon, märkligt.
Ska de inte ringa upp en, istället för att ge avslag direkt?

Senast ändrad:
Sambon fick erbjudande idag om att det fanns en aktiv kredit (andra gången på 1 år, var avslag första gången) avslag även denna gången och det blev direkt avslag dvs efter 10 sekunder. Ändå som sagt 311000 årsinkomst helt okej bisnode och skulderna har minskat med ca 60 000 sen krediten togs. 7000 har hon, märkligt.
Ska de inte ringa upp en, istället för att ge avslag direkt?
De ringer nog upp när det ser ok ut, och ställer fler frågor och då verkar de vara hårda.

Som nån sa "hennes röst ändrades, sen kom avslaget"

Som för mig

Fick med ansöka idag, men eftersom det blev avslag förra gången och jag är uppe på trettio så tror jag inte de blir något godkänt ;)^^

De ringer nog upp när det ser ok ut, och ställer fler frågor och då verkar de vara hårda.

Som nån sa "hennes röst ändrades, sen kom avslaget"

Som för mig
Ok då är jag med. Känns lite otydligt vad som gäller.
Känns som att ”pengarna är slut” hahaha.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp