Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Man kunde helt plötsligt överföra pengarna till konto? Hur lång tid tar det?

Jag har ansökt om utökning mitt kredit, först appen strulade det var ba blank sedan har jag ringt till deras kundtjänst! Hon har sagt att hon måste fixa nåt manuellt efter 10 min fick jag en sms att det är beviljat har 8k redan fick 18k mer totalt blir det 25k! Hur lång tar det tid tills pengarna hamnar på bank kontot nån som vet?

Senast ändrad:
Verkar vara helt random hur folk blir erbjudna att höja sina krediter. Amorterat två gånger och gjort extra inbetalningar men inga erbjudanden än. Undrar vad Holm går på när de erbjuder höjningar, lottar de ut det?

Verkar vara helt random hur folk blir erbjudna att höja sina krediter. Amorterat två gånger och gjort extra inbetalningar men inga erbjudanden än. Undrar vad Holm går på när de erbjuder höjningar, lottar de ut det?

Mig tog det 8-9 månader innan jag kunde höja. Det är nog inte som Ferratum så att dom höjer redan efter 1-2 månader...

Instämmer. Vissa får efter 1 inbetalning och andra får vänta 10 månader. Själv blev jag beviljad 30000 för 5 månader sedan och har inte missat en enda betalning. Men ännu inget erbjudande om höjning än.

Verkligen slumpen som avgör.

Instämmer. Vissa får efter 1 inbetalning och andra får vänta 10 månader. Själv blev jag beviljad 30000 för 5 månader sedan och har inte missat en enda betalning. Men ännu inget erbjudande om höjning än.

Verkligen slumpen som avgör.

Vem har fått efter 1 inbetalning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp