- Meddelanden
- 1 115
- Mottagna reaktioner
- 511
- Poäng
- 597
Beviljade 30k och de undrade om ja skulle ta ut bara. Och till vilket konto.Swedbank
Beviljade 30k och de undrade om ja skulle ta ut bara. Och till vilket konto.Swedbank
Gjorde samma som ovanstående skribent och samma sak där dom ringde upp o dubbelkollade mina uppgifter. Sa åt mig att hålla koll på appen om jag blir beviljad,
men när jag ska kolla i appen nu står det bara
”Ditt lånebeslut”
-Vårt beslut efter din kreditupplysning KLICKA HÄR
När jag klickar står den bara och laddar händer ingenting. Varje gång jag försöker :/ har iphone. Krånglar det med iphone eller?
Gjorde samma som ovanstående skribent och samma sak där dom ringde upp o dubbelkollade mina uppgifter. Sa åt mig att hålla koll på appen om jag blir beviljad,
men när jag ska kolla i appen nu står det bara
”Ditt lånebeslut”
-Vårt beslut efter din kreditupplysning KLICKA HÄR
När jag klickar står den bara och laddar händer ingenting. Varje gång jag försöker :/ har iphone. Krånglar det med iphone eller?
Fick du ett svar om avslag eller fick du bara inte något svar?Nix, de kan inte svara på det. Allt är ”automatiskt” säger de.
Du har ska verifiera dina uppgifter sen kan du se i appen vad du blev beviljadHänder exakt samma för mig. Får sms om att jag har fått beslut men väl inloggad så hänger det sig. Har lyckats komma in men då står de bara att jag ska ansöka. Har android
Fick du ett svar om avslag eller fick du bara inte något svar?
Har ansökt och fått sms om att få se mitt beslut men väl inloggad så står det att jag ska göra en ansökan
Samma här, står ingenstans i appen om att ta ut till bankkonto..Jag ser inget i appen om att ta ut till bankkonto? Ser bara mitt aktiva kort??
Märkligt, jag har betalning på autogiro också från mitt bankkonto de förde över summan på.Samma här, står ingenstans i appen om att ta ut till bankkonto..